بازم تابستون اومد... فیلم ها رو اکران اومد!
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

تابستان – تیر ماه ۱۴۰۰ ، سلااااام! ما درست در هفته های آغازین ماه تیر هستیم، و همه با یک نوبت بیرون رفتن می فهمیم که هوا انقدر گرم است که وقت گذراندن در خانه کار عقلانی تری به نظر می رسد. آنچه می خواهم بگویم این است: تیر ماه زمان خوبی برای تماشای فیلم هایی که در روز های شلوغ سال زمانی برای تماشایشان نداشتیم!!

یک ساندویچ همبرگر آماده کنید به همراه یک نوشیدنی خنککک و روی کاناپه لم دهید و به تماشای فیلم بنشینید! و از پدر خود مظلومانه درخواست کنید کولر را روشن کند:/

دانلود فیلم F9 2021

سریع و خشمگین ۹ ، نام فیلمی اکشن و ماجرایی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی جاستین لین می‌باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، سایفر برای انتقام‌گیری از دام و تیمش از برادر کوچکتر دام یعنی جیکوب ، کمک می‌گیرد.

دانلود فیلم Black Widow 2021

در پی وقایع فیلم سینمایی جنگ داخلی ناتاشا رومانوف در پی نافرمانی از توافقنامه ی سوکوویا و کمک به استیو راجرز ، تنها شده و تحت تعقیب قرار گرفته است.

دانلود فیلم Jungle Cruise 2021

در فیلم گشت و گذار در جنگل ، عده ای از مسافران سعی دارند با قایقی کوچک از میان جنگلی مملو از حیوانات خطرناک و خزندگان عبور کنند.

دانلود فیلم Space Jam: A New Legacy 2021

فوق ستاره یکی از تیم های NBA به نام لبران جیمز برای دنباله این فیلم محبوب با تهیه کنندگانش مشارکت کرده تا یک فیلک لایو اکشن و انیمیشنی محبوب را به طرفداران این فیلم هدیه دهد. در این فیلم منتظر شخصیت Bugs Bunny و بقیه همکارانش باشید.

دانلود فیلم Candyman 2021

کندی‌من ، فیلمی ترسناک و مهیج محصول ۲۰۲۰ به کارگردانی نیا داکوستا می‌باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، دنباله معنوی فیلم ترسناک کندی‌من محصول سال ۱۹۹۲ به محله شیکاگو که در آن افسانه آغاز شده بود بازمی‌گردد و…

دانلود فیلم Escape Room: Tournament of Champions 2021

شش نفر ناخواسته خود را در یک سری دیگر از اتاق های فرار حبس می کنند و به آرامی آنچه را که برای زنده ماندن مشترک هستند کشف می کنند. با پیوستن به نیروهای خود با دو نفر از بازماندگان اصلی ، به زودی متوجه می شوند که همه آنها قبلاً این بازی را انجام داده اند.

دانلود فیلم The Hitman's Wife's Bodyguard 2021

محافظ همسر هیتمن ، نام فیلمی اکشن و ماجرایی محصول ۲۰۲۱ به کارگردانی پاتریک هاگز می‌باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، چهار سال بعد از اتفاقات فیلم قبلی ، مایکل برایس هنوز با داریوس کینکید دوست است و حالا همراه با هم برای نجات سونیا ، همسر داریوس ، تلاش می‌کنند و…

دانلود فیلم Hotel Transylvania: Transformania 2021

یکی از محبوب ترین انیمیشن های پخش شده است که طرفدارانش رنج سنی خاصی ندارند و بزرگسالان نیز آن را دوست دارند. دنیای هیولاها و اجنه این بار برایمان ماجراهای فوق العاده ای دارند.

منبع: بهترین فیلم های 2021





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: